понеделник, 14 декември 2009 г.

Крадла


До мен си и те имам, в сянката на нощта. Телата ни се сливат.. и горят. Потръпвам цялата от страст, всяка фибра в мене те усеща. Ръцете ти студени тялото ми парят и те искам все така.. за мене. Устните ти моите намират и аз забравям коя съм в същност. За тези устни аз умирам да ме докосват, да ме разтопят (колкото и сладко да ме любиш, те по-слодко ме целуват).
Цигарата в ръцете ми трепери, а аз едвам държа я. Косите ми са разпилени по белите чершафи, ти седиш до мене и с очи ме цялата поглъщаш. В цигарен дим обвита свенливата ми голота потръпва, а пръстите ти нежно я обличат.
Вратата се затваря.. сама оставам пак. Ароматът ти навсякъде е, мога даже да го вкуся. Очите си затварям, докосвам с пръсти влажните си устни и сякаш твоите усещам..

И днес на вратата ми се чука. Все същотото познато, грубовато чукане (но само по вратата). Отварям..
За всеки миг с теб копнея, в мене страст неповторима предизвикваш. Но т
ова на мен не ми стига. Задоволяваш ти при мене най-първичните си страсти (не, че и аз не го правя), а аз крада от тебе. Всеки път по мъничко любов си взимам щом устните ти моите намерят.






Няма коментари:

Публикуване на коментар